Dostava in plačilo
1.) Način in strošek dostave in obdelave naročila
a) Dostava:
Naročene artikle lahko osebno prevzamete na lokaciji trgovine ali vam jih dostavimo na vaš dom preko kurirske službe. Za nas pošiljke dostavljajo Pošta Slovenije in Gebruder Weiss, ki večino dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Artikli, naročeni na eMundia.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če se na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni.
Cenik dostav lahko najdete tukaj: Cenik dostav. Pri izdelkih iz določenih kategorij (sanitarna keramika, gospodinjski aparati, kuhinjska korita...), kjer gre za občutljivejše izdelke, se cena dostave lahko razlikuje od navedenih v tabeli.
b) Osebni prevzem:
Blago lahko osebno prevzamete samo v centralnem skladišču v Ajdovščini. V kolikor želite naročeno blago prevzeti osebno, v košarici označite način dostave oz. prevzema: osebni prevzem v Ajdovščini. Plačilo ob prevzemu je trenutno onemogočeno. Po prejetem naročilu in plačilu bo vaše naročilo obdelano in, ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem, boste obveščeni po SMS-u in elektronski pošti, da lahko izdelke osebno prevzamete.
2.) Brezplačna dostava
Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. V primeru, da poleg artikla z brezplačno dostavo naročite še druge artikle, se strošek zaračunava samo za artikle s plačljivo dostavo. V primeru, da artikel z brezplačno dostavo predstavlja večinski del naročila, se lahko po dogovoru z referentom dostavi pošiljko brez stroškov dostave.
3.) Dobavni roki
Za artikle, ki so na zalogi v našem skladišču, v kolikor je bilo oddano naročilo in so pogoji za dobavo izpolnjeni do 12:00 ure bodo z veliko verjetnostjo dostavljeni že naslednji delovni dan, odvisno od kurirske službe. Rok dobave artiklov, ki so razpoložljivi v skladišču dobavitelja, se razlikuje od dobavitelja do dobavitelja, večinoma je to od 10 dni. Pred oddajo naročila lahko prevrite rok dobave.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali, V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Če boste nekaj dni odsotni, nam v opombah navedite željen datum odpreme vašega naročila. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.
4.) Dostava kamorkoli
Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
5.) Obravnava poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite paket in nas o tem čimprej obvestite.
6.) Načini plačila
Na voljo so vam številni načini plačila v enem znesku ali na obroke
- z gotovino - velja za dostavo na dom (doplačilo 1,25€)
- z nakazilom na račun podjetja eMundia d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
- PayPal
- s plačilno oziroma kreditno kartica (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club - le za imetnike novih kartic), na lokaciji trgovine ter na spletni strani www.emundia.si
- LeanPay obročno plačilo (v poslovalnicah ter na spletni strani www.emundia.si) (več na Leanpay)
*Pri naslednjih plačilnih sredstvih si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov provizije:
Plačilo po povzetju- pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov provizije in sicer v višini 1,25€
Diners club (tudi preko preko spletnega plačila) - pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov kartične provizije in sicer v višini 5,50 %
PayPal - pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov provizije in sicer v višini 3,40 %
eMundia Slovenija