Pomoč uporabnikom
Najbolj pogosta vprašanja
Kako vam lahko pomagamo?
Splošno
-
Ali pošiljate tudi mednarodno?small-arrow-down
Dostava naročil je možna samo na območju Republike Slovenije.
-
Ali so na voljo izdelki tudi v fizični trgovini?small-arrow-down
Nekateri naši izdelki so na voljo tudi v fizičnih trgovinah.
-
Kako je z garancijo izdelkov?small-arrow-down
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi pod opisom artikla na www.emundia.si.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, nas lahko kupec kontaktira. Preberite si več o garanciji in garancijskih rokih: Garancija. -
Kaj so točke zvestobe?small-arrow-down
Z vsakim nakupom na www.emundia.si vam pripadajo točke zvestobe! Lahko unovčite že pri svojem naslednjem nakupu, tako lahko izkoristite še dodatne ugodnosti. S točkami zvestobe lahko delno ali celo v celoti poravnate znesek nakupa. Več o točkah zvestobe si preberite TUKAJ.
-
Kakšne so prednosti VIP kluba?small-arrow-down
Prednosti VIP kluba so zbiranje točk zvestobe, s katerimi lahko delno ali celo v celoti poravnate znesek nakupa. Lahko tudi pregledujete vaša naročila urejate naslove za dostavo...
-
Kakšni so dobavni rok in zaloga izdelkov?small-arrow-down
Navedeni dobavni roki (zaloga), se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev.
Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru, nespoštovanja s strani dobavitelja oziroma, da dobavitelj izdelka nima na zalogi. -
Kaj so promocijske kode / kupončki?small-arrow-down
Promocijska koda / kupončki kupcu prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni.
Aktivne promocijske kode / kupončke lahko najdete na začetni strani www.eMundia.si, na družbenih omrežjih, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. -
Lahko dodam kupljenemu izdelku oceno in mnenje?small-arrow-down
Vsak registriran uporabnik lahko za kupljeni izdelek odda oceno in mnenje.
-
Ali lahko spremenim oziroma prekličem svoje naročilo?small-arrow-down
Če želite spremeniti svoje naročilo ali pa ga preklicati nam lahko pišete na [email protected] oziroma pokličete naš center za pomoč (05 93 75 180). V kolikor vaše naročilo še ne bo obdelano ali odposlano, Vam bomo poskusili pomagati.
-
Kako poteka nakup?small-arrow-down
Nakup na eMundia je hitro in preprosto.
- Na spletni trgovini poiščite željene izdelke in jih dodajte v košarico
- Izberite način prevzema izdelkov
- Vpišite podatke za dostavo in račun
- Izberete način plačila in zaključite nakup
Podroben postopek nakupa smo vam pripravili na povezavi: Vodič o nakupovanju
Montaža
-
Kateri izdelki imajo montažo?small-arrow-down
Kategorije izdelkov za katere lahko naročite ugodno montažo: Ogrevalne toplotne črpalke, Kotli na pelete ali drva, Gorilniki na pelete, Prezračevalni sistemi, Klimatske naprave, Sanitarne toplotne črpalke, Čistilne naprave
-
Kako kupiti izdelek z montažo?small-arrow-down
Izbrani izdelki, pri katerih omogočamo montažo imajo poleg slike možnost, da izberete vrsto montaže in jo skupaj z izdelkom dodate v košarico.
-
Kakšne montaže ponujate?small-arrow-down
Ponujamo osnovne montaže in kompleksne montaže. Več si lahko preberite TUKAJ.
-
Kakšne storitve ponujate po opravljeni montaži?small-arrow-down
Po montaži se naša skrb in delo ne konča. Po nakupu boste pri nas našli rezervne dele za vaš izdelek, ponujamo pa tudi servisiranje in redno vzdrževanje.
-
Ali lahko tak izdelek plačam na obroke?small-arrow-down
Da.
-
Zakaj kupiti izdelek z montažo?small-arrow-down
Pri nas lahko kupite izdelek z montažo in prihranite najmanj 12,5 % na celotno vrednost naprave in storitve, na račun nižje stopnje DDV.
Naročila in reklamacije
-
Želim naročiti preko telefona katero številko naj pokličem?small-arrow-down
Naročila po telefonu na številko 059 375 180. Pripravljeno morate imeti naziv artikla in šifro artikla, ki ga želite kupiti
-
Ali lahko nakup opravim tudi če nisem registriran?small-arrow-down
Da.
-
Prejel sem poškodovan izdelek, kaj lahko storim?small-arrow-down
Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati ter ravnajte po teh navodilih: Navodila.
Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe. -
Z izdelkom nisem zadovoljen, ga lahko vrnem?small-arrow-down
Kupec ima pravico, da v tridesetih dneh od nakupa vrne nepoškodovan in nerabljen izdelek brez kakršnih koli pojasnil.
Vse, kar morate storiti je, da nas v 14ih dneh po nakupu obvestite, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov:
eMundia d.o.o. Tovarniška cesta 15 5270 Ajdovščina, Slovenija.
Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla.
V primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave kupec krije stroške vračanja. Zahtevek (izpolnjeni obrazec) lahko pošljete na elektronski naslov [email protected]. V primeru vračila ali zamenjave stroške vračila artikla krije kupec. Artikel lahko vrnete le, če je nerabljen in je v svoji prvotni embalaži.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilu obvezno priložite kopijo dokazila o nakupu ter obrazec.
-
Kako lahko uveljavljam garancijo?small-arrow-down
Priporočamo, da kupec uveljavlja garancijo pri pooblaščenem serviserju, saj bo tako garancijsko popravilo najhitrejše rešeno. Kontaktne informacije pooblaščenega servisa so navedene v garancijskem listu. Preberite si več o garanciji in garancijskih rokih: Garancija.
-
Prejel sem izdelek, ki ga nisem naročil oziroma nepopoln paketsmall-arrow-down
Če ste prejeli napačen artikel oz nepopoln paket, se vam že vnaprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na [email protected], dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila. Pošljite tudi sliko paketa in napačnega izdelka.
-
Kdo krije stroške vračanja?small-arrow-down
Strošek vračila artikla, kupec krije sam v primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave.
-
Ali moram izdelek vrniti v original embalaži?small-arrow-down
V primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave mora kupec vrniti izdelek nerabljen v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če je izdelek že uporabljen si pridružujemo pravico do odškodnine.
Akcije in popusti
-
Kako lahko unovčim kodo za popust v spletni trgovini?small-arrow-down
Ko imate v košarici izbrane artikle in želite izkoristiti promocijsko kodo, kliknite Na blagajno. Na desni stani se vam pojavi možnost vpisa promocijske kode. Vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila, tako vam ostane znesek, ki ga morate še poravnati.
-
Ali lahko istočasno unovčim več kuponov za popuste?small-arrow-down
Vnovčite lahko samo eno promocijsko kodo.
-
Vpisana promocijska koda ne deluje.small-arrow-down
Če koda ne deluje, prosimo preverite če ste jo vpisali pravilno. Preverite tudi če izdelek sodi v skupino izdelkov, za katere je promocijska koda na voljo, oz. če je izbrani izdelek izključen iz akcijske ponudbe.
-
Ali se popusti za spletno trgovino od zneska nakupa avtomatično odštejejo?small-arrow-down
Znesek popusta se bo avtomatsko odštel od zneska vašega nakupa.
-
Ali lahko akcijske kode / kupončke koristim tudi v fizični trgovini?small-arrow-down
Kuponi / akcijske kode lahko uporabite tudi za nakup v fizičnih trgovinah. Njihovi pogoji uporabe so isti kot za nakup v spletni trgovini.
Plačila
-
Na kakšen način lahko plačam?small-arrow-down
Na voljo so vam številni načini plačila v enem znesku ali na obroke:
- z gotovino ob prevzemu (doplačilo 0,99€)
- z nakazilom na račun podjetja eMundia d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
- PayPal s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club - le za imetnike novih kartic), na lokaciji trgovine ter na spletni strani www.emundia.si
- LeanPay obročno plačilo (v poslovalnicah ter na spletni strani www.emundia.si) (Preberite več: Splošni pogoji Lean pay)
-
Ali je mogoč nakup na obroke?small-arrow-down
Da. Na voljo vam je obročno plačilo LeanPay. Več si lahko preberete na Nakup na obroke
-
Kje najdem podatke za nakazilo po UPN?small-arrow-down
Podatki za plačilo UPN naloga se izpišejo ob oddanem naročilu, prejmete tudi potrditveni email z vsemi podatki oziroma se nahajajo na poslani ponudbi. Naši podatki za nakazilo na UPN so:
EMUNDIA d.o.o., Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija
Koda namena: GDVS, Naročilo + številka vašega predračuna/ponudbe
Znesek: vaš končni znesek za plačilo
Referenca: SI00 št. vašega predračuna/ponudbe
Plačilo lahko izvedete na naslednje TRR:
TRR: SI56 6400 0990 1053 366
BIC/SWIFT: HKVISI22
Naziv banke: Primorska hranilnica Vipava d.d.
TRR: SI65 3300 0001 0483 363
BIC/SWIFT: HAABSI22
Naziv banke: Addiko bank d.d
-
Ali vam moram poslati potrdilo o opravljenem nakazilu?small-arrow-down
Ni potrebno.
-
Želim račun na podjetje.small-arrow-down
Pri oddaji naročila lahko izbirate ali nakup dokončate kot fizična oseba ali podjetje. Kot registrirani uporabniki lahko že v svojem profilu dodate račun za podjetje in se podatki v obrazcu za nakup samodejno izpolnjeno oziramo jih lahko sami vpišete.
-
Izbral sem plačilo po predračunu, vendar ga nisem prejel na e-mail, kaj naj storim?small-arrow-down
Preverite, da se e-mail sporočilo ne nahaja v nezaželjeni pošti, lahko se je tudi zgodilo, da ste vpisali napačen e-mail naslov. Če ga niste dobili nas lahko kontaktirate preko e-maila: [email protected] ali pokličete na: 059 375 180.
Dostava
-
Ali lahko izdelek prevzamem osebno?small-arrow-down
Blago lahko osebno prevzamete samo v naši prevzemni točki v Ajdovščini.
Po prejetem naročilu in plačilu bo vaše naročilo obdelano in ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem, boste obveščeni po SMS-u in elektronski pošti, da lahko izdelke osebno prevzamete.
-
Kakšen je strošek dostave?small-arrow-down
Cenik dostav lahko najdete tukaj: Cenik dostav
-
Kdaj lahko pričakujem dostavo paketa, če so izdelki na zalogi?small-arrow-down
Artikli, naročeni na eMundia.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če se na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni.
-
Ali lahko naročim da drugi naslov?small-arrow-down
Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila.
V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
-
Kateri kurir bo dostavil paket?small-arrow-down
Za nas pošiljke dostavljajo Pošta Slovenije in Gebruder Weiss
-
Kaj se zgodi če me ni doma za prevzem?small-arrow-down
Če na naslovu za dostavo ni osebe za prevzem oziroma naslovnik ni sporočil mesta, kamor naj se pošiljka dostavi, izvajalec naslovniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki, v katerem navede mesto in rok prevzema pošiljke. Obvestilo o prispeli pošiljki izvajalec vloži v naslovnikov hišni predalčnik oziroma ga pusti na naslovu.
Naše poslovalnice
Poslovalnice
pin-icon Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija
Pon - pet: 8:00 - 16:00
pin-icon Vojkova cesta 49, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Pon - pet: 9:00 - 17:00 Sob: 8:00 - 12:00